To nasz dzień

koszyk na zakupy między regałami w supermarkecie

Dzisiaj Światowy Dzień Konsumenta. Czyli nasz dzień, bo wszyscy jesteśmy konsumentami. Mamy w Policach nawet własnego rzecznika, który niejedną osobę wyciągnął już z tarapatów po podpisaniu niekorzystnej umowy, zakupie towaru niezgodnego z umową, próbie wyłudzenia zapłaty za niewykonaną usługę…

Taki rzecznik konsumentów działa w każdym powiecie. W Policach funkcję tę pełni Elżbieta Jaźwińska. Urzęduje w budynku starostwa przy ul. Tanowskiej – w poniedziałki w godzinach od 8 do 16, a od wtorku do czwartku w godzinach od 9 do 15. Do biura rzecznika można też zadzwonić pod nr: 914328106 lub wysłać wiadomość pocztą elektroniczną: jazwinska@policki.pl.

O tym, co i w jakich sytuacjach rzecznik może zrobić, przeczytacie tutaj.

W tym miejscu można też znaleźć namiary na inne instytucje stojące na straży interesów konsumentów, naszych interesów.

Przypominamy, że to właśnie policka rzeczniczka ocaliła niektórych policzan przed kłopotami związanymi z natarczywymi próbami nakłonienia ich (przez pewną firmę windykacyjną) do zapłaty za wydawnictwa, których nigdy nie zamawiali. Albo przed spłatą dużych kredytów zaciągniętych podczas pokazów na zakup produktów, dodajmy – produktów po mocno zawyżonej cenie. Pomagała się wycofać z innych niekorzystnych umów podpisywanych poza siedzibami firm. Wciąż to robi.

 

 

 

 

Możesz komentować anonimowo, wpisać dane ręcznie lub użyć swojego konta w mediach społecznościowych.